Pages

lördag 17 december 2011

Välkommen!

Varmt välkommen till min nya blogg! Min gamla blogg, grankvist.info, drev jag mellan 2005 och 2011. Den bloggen var förutom ett forum för att uttrycka en del synpunkter på även en webplattform som jag använde för att utveckla mina kunskaper i CMS-systemet Joomla. Tanken nu är att jag mer skall fokusera på innehåll än design och bakomliggande teknik, därav att jag går över till ett renodlat bloggverktyg.

Jag har även lämnat partipolitiken bakom mig efter att ha varit aktiv under snart sjutton år och anställd av Moderata Samlingspartiet i dryga tio av dessa. Som anställd har jag känt och haft vissa begränsningar i vad jag kan skriva, nu finns inte dessa längre och jag kommer att skriva helt utifrån mina egna tankar och funderingar utan att ta hänsyn till min tidigare koppling till Moderaterna.

Jag funderar även över ifall jag skall importera mina tidigare blogginlägg hit, och finner jag en enkel lösning så kommer jag att göra det. Annars blir det en ren nystart.

Så, återigen, välkommen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar